COVID-19 HYGIËNEPROTOCOL

Om de gezondheid en veiligheid van mijn klanten en mezelf te waarborgen, werk ik volgens de RIVM richtlijnen en het Hygiëneprotocol voor de Schoonheidsspecialist.

Het protocol:

  • Ik werk uitsluitend op afspraak.
  • Neem een grote badhanddoek/laken  mee voor elke behandeling!                                     
  • Gebruik de desinfectie bij binnenkomst..                              ⠀⠀⠀⠀⠀⠀
  • Heb je één van deze (lichte) klachten; neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging (tot 38° C),koorts (vanaf 38° C) en of benauwdheidsklachten last, blijf dan thuis. Als jouw huishouden last heeft van bovengenoemde klachten zeg dan je afspraak af! Ik ga ervan uit dat ook jij vindt dat gezondheid/veiligheid boven alles staat!
  • Ben je na het bezoek in mijn praktijk Corona positief getest of ben je onverwacht toch in contact geweest met een Corona geïnfecteerde, laat mij dit zo snel mogelijk weten zodat ik actie kan ondernemen.
  • Indien blijkt dat je toch geïnfecteerd ben met Corona en een bezoek hebt gebracht aan mijn praktijk moet ik mijn praktijk minimaal 10 dagen sluiten. Dit natuurlijk liever niet!
  • Ik verzoek je om precies op tijd te komen. Niet te vroeg maar ook niet te laat! Maximaal 5 minuten vóór de afspraak zodat je niet hoeft te wachten en dat er ook voldoende tijd zit tussen de afspraak met de volgende klant. Ik moet mijn ruimte ventileren en ontsmetten voordat er een nieuwe klant mijn praktijk betreed!
  • Kom alléén naar de Praktijk. Mocht je begeleiding nodig hebben, dan kan je in overleg 1 persoon als begeleiding meenemen.
  • Voor alléén productaankoop verzoek ik je deze zoveel mogelijk via de app of mail te bestellen zodat ik ze naar je kan versturen of brengen (gratis vanaf € 75,-). Je kan je producten natuurlijk óók op afspraak afhalen.

Klik hier voor de annuleringsregeling.

Ik zorg ervoor dat:  

  • Jij zo goed mogelijk beschermt wordt!
  • Ik uitsluitend één op één werk.
  • Ik geen last* van de bovengenoemde klachten heb, of iemand in mijn huishouden.
  • Ik regelmatig een zelftest doe.
  • Ná elke behandeling de praktijk en alle oppervlakten waarmee de klant in contact is/ kan zijn geweest gereinigd wordt.     

Overige ruimten worden met regelmaat gereinigd.

Het betekent nú dat ik niet meer zo kan werken als ik voorheen deed. De tussenperiode per klant is minimaal 15 minuten omdat ik mijn ruimte moet desinfecteren en ventileren èn ik daardoor per dag minder klanten kan ontvangen. Hierdoor kan ik niet meer extra tijd aan jullie besteden na de behandeling wat ik heel lastig vind!

Ik doe mijn uiterste best om jullie ter dienste te zijn en jullie een fijn verblijf bij mij in de praktijk zal geven zoals jullie gewend zijn!

Keep safe & strong!

Mocht je vragen hebben dan sta ik uiteraard voor je klaar en hoop  je snel weer te zien.

Heel veel liefs,

Monique Alderlieste